Vi är ett online-träningsföretag som har hjälpt över 50.000 att komma i form på bara 30 dagar med vår unika träningsmetod! Du får support av våra utbildade PT:s, pedagogiska och effektiva träningsprogram i videoformat som du kan träna hemma, färdiga matsedlar med tillhörande inköpslistor samt ca 450 kalorisnåla, goda och lättlagade recept.

Med oss får du 450 redan uträknade recept och färdiga utskrivningsbara (pdf) veckomatsedlar, med andra ord får du kostprogram för dagens alla mål och enkla middagstips eller mål får dagens alla måltider.

Recepten är kalorisnåla, goda, lättlagade och sammansatta för maximal viktnedgång (70-75% av ditt resultat/viktnedgång får du av vår kost). Du får frukost, mellanmål, lunch, middag och kvällsmål. Enkla middagstips som du bara behöver följa för maximala resultat.

Våra kostriktlinjer är bra att följa

Du äter var tredje timme under dygnets vakna timmar. Genom att äta ungefär var tredje timme jämt fördelat över dagen så hålls koncentration och blodsocker på en jämn nivå. Din fettförbränning och muskeluppbyggnad hålls uppe och du får en bättre balans mellan fett- och muskelmassa. Enkla middagstips är med andra ovärderliga att få.

Näringsrik mat i våra enkla middagstips

Du äter näringsrik mat i våra enkla middagstips. Vem du är, vilka mål du har och hur mycket du rör dig i vardagen påverkar ditt behov av energi och näring. Om du tränar extra utöver detta behöver du lägga till upp till 300 kalorier. Lägg till dem där du känner att du behöver dem bäst.

Vår energifördelning ligger på ca 20-40-40 och balansen mellan kolhydrater, protein och fett och det påverkar bland annat din aptit men också kroppens uppbyggnad av fett- och muskelmassa. Vårt kostprogram ger en bra balans mellan hälsosamma fetter (20 procent av energin), högvärdigt protein (40 procent av energin) och lång- samma till medelsnabba kolhydrater (40 procent av energin). Energifördelningen behöver inte stämma för varje enskild måltid. Använder du våra färdiga recept och/eller följer våra anvisningar om mängder kommer sammansättningen som helhet att bli bra.

Tips och råd för enkla middagstips

Försök att kommma ihåg att planera dina måltiderna i förväg, för då slipper du fundera på vad du ska äta när hungern slår till. En redan uträknad veckomatsedel och veckohandling är toppen för din enkla middagstips!
Du skall också se till att dricka mycket vatten under dagen. Både kaffe och te går bra att dricka i rimliga mängder.
Undvik gärna socker och syntetiska sötningsmedel, men också skall du försöka undvika alkohol, läsk, saft och andra kaloriinnehållande drycker.

LYCKA TILL MED DINA ENKLA MIDDAGSTIPS!